محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


بگذار تو را پایین بیاورم چون می خواهم...

نکته نگران کننده در مورد نارنیا این است که ممکن است با آن در یک اتاق باشید. ممکن است داخل آن کمد لباس قدیمی باشد. یا این بار در داخل آن نقاشی با موضوع دریایی. آن امواج بسیار واقعی به نظر می رسند. در واقع، لوسی می گوید، آنها تقریباً به نظر می رسند که در حال حرکت هستند. حرف بعدی که می شنویم این است: "من داخل نقاشی هستم!"

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

در واقع او همینطور است و سحر تریدر بر فراز امواج نزدیک می شود. یوستاس، مزاحم پسر عمویش، نابخردانه نقاشی را از روی دیوار بیرون می کشد و آب دریا به سرعت بیرون می زند و اتاق را پر می کند تا جایی که به نظر می رسد در خطر غرق شدن هستند، اما نه، آنها بیرون می آیند و توسط ملوانان کشتی به ناخدای کاسپین نجات می یابند. بن بارنز) که تقریباً به نظر می رسد انتظار آنها را داشته است.

فیلم سرگذشت نارنیا: سفر به طلوع آفتاب، سومین فیلم الهام گرفته از داستان های سی. اس. لوئیس، بار دیگر به خدمات کودکان انگلیسی برای نجات جهان جایگزین نیاز دارد. چگونه جهان ممکن است که مستلزم مشارکت از یک جهان موازی است، من به فیزیک نظری واگذار می کنم. اگر سوالی نپرسید، سوال نیست.

لوسی (جورجی هنلی)، برادرش ادموند (اسکاندار کینز) و یوستیس جوان (ویل پولتر) در کشتی قایقرانی هیچ سوالی نمی‌پرسند. علیرغم ماجراجویی‌هایی که در فیلم‌های قبلی داشتند، آن‌ها برای بازگشت به نارنیا خیلی خوشبخت هستند. لوسی و ادموند، که اکنون در اواسط نوجوانی خود هستند، به نظر می رسد که به طور غیرمعمولی آرام هستند که از زندگی روزمره خود دور شوند و در یک کشتی عجیب در دریاهای ناشناخته سوار شوند، اما این بچه ها دست به چنگ می زنند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

آنها در جریان وضعیت قرار می گیرند: نارنیا توسط نیروهای شیطانی از جزیره تاریک مرموز تهدید می شود که هیچ کس ندیده است اما همه درباره آن شنیده اند. هفت شمشیر جادویی گم شده به نمایندگی از لردهای تلمار وجود دارد که توسط اصلان شیر (صدای لیام نیسون) به نارنیا داده شده است و باید دوباره گرد هم آیند تا طلسمی که اربابان را زندانی می کند شکسته شود. بدیهی است که این بچه ها می توانند این کار را انجام دهند. یوستاس شاید 7 ساله باشد، اما، هی، بچه را با خود بیاور.

در کشتی یک موش صحرایی کوچک به نام ریپیچیپ (صدای سیمون پگ) وجود دارد. او راست راه می‌رود، قاطعانه صحبت می‌کند، مستقیماً در نقش نیمه اجباری Sidekick کوچولو ناز می‌افتد، قلبی قهرمانانه و شمشیر کوچک بامزه‌ای دارد که از تکان دادنش ترسی ندارد. اینکه چرا پسر کوچولو هرگز زیر پا گذاشته نشده و له نشده است، توضیحی وجود ندارد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

این یک سفر سخت است. طوفان وجود دارد. یک نبرد وحشتناک با یک هیولای دریایی وجود دارد. هیولا به اندازه‌ای بزرگ به نظر می‌رسد که داون تریدر را با دم خود به پایین بفرستد، اما نارنیائی‌ها غالب می‌شوند، به ویژه به این دلیل که Reepicheep از دکل‌ها دور می‌شود و یک زخم گوشتی بد ایجاد می‌کند. همانطور که آنها از جزیره ای نارنیان به جزیره ای دیگر در حال حرکت به دنبال شمشیر هستند، یک سری چالش های دیگر با آنها روبرو می شوند، از جمله مه شوم دریا که نگران کننده مانند آنچه در "مه" استیون کینگ وجود دارد.

یک سفر اوج به جزیره تاریک ضروری است و مملو از خطرات است. نصف جیره غذا و آب برای همه سرنشینان! هیچ کس نمی داند چقدر دور است. خوش شانسی که آنها می دانند در کدام جهت حرکت کنند. اگر آنها از جزیره عبور کنند، ممکن است از لبه زمین خارج شوند، در حالی که کلمب در نارنیا وجود نداشته است.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

این جزیره که ابتدا از فاصله دور مشاهده شد، به طرز شومی شبیه یک جمجمه به نظر می رسد، با درخشش آتشفشان های احتمالی در چشمان اسکلت آن. جزیره جمجمه به ذهن می رسد. در اینجا سرنوشت نارنیا مهر و موم خواهد شد. به ما گفته می شود این جزیره محل سکونت و تجسم شر خالص است. من فکر می کنم، از آنجایی که سی. اس. لوئیس کتاب هایش را تمثیل مسیحی در نظر گرفته است، جهنم است. بچه‌ها و خدمه داون تریدر با آن مقابله می‌کنند و یوستیس از تبدیل شدن به اژدهایی آتش‌نفس بسیار خوشحال است.

اگر من بیش از حد در داستان درنگ کرده ام، به این دلیل است که بیشتر آنچه شما دارید یک سری فرصت برای جلوه های ویژه است. شخصیت ها به جای شخصیت، ویژگی ها و خودآگاهی کمی دارند. آنها به خدمت طرحی می‌آیند، که به‌ویژه منسجم نیست، یکی پس از دیگری به چیزهای لعنتی تبدیل می‌شود.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

با این حال، این یک فانتزی ماجراجویانه برای خانواده‌ها، به‌ویژه اعضای جوان‌تر که اصرار بر تداوم ندارند، است. کارگردان Michael Apted ممکن است برای این مواد خیلی خوب باشد، اما او با ذوق حمله می کند. همچنین بازیگران جوان بیش از حد تحت تأثیر کهن الگویی نجیب نیستند. لوسی (که واقعاً رهبر است) می‌تواند به هری پاتر درس بدهد که چگونه اهمیت خود را کاهش دهد. یک جهان ممکن است در تعادل باشد، اما هی، این فقط یک فیلم است.

میترسم سه بعدی باشه من می گویم بهترین اجرای سه بعدی را که در یکی از این نمایش های اکشن دیده ام دارد. Apted از آن استفاده می کند و توسط آن هدایت نمی شود. سطح نور کم شده است. همیشه به صورت 3 بعدی است. ای کاش می توانستم آن را به صورت دو بعدی ببینم. اگر می توانید سعی کنید.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com